GRATIS FRAGT V. 499 KR.  |  1-3 DAGES LEVERING

search-icon
logo-header
search-icon
cart-icon

Leveringsbetingelser

Fragt og levering

Vi garanterer levering indenfor 1-3 hverdage, men bestræber os på at afsende alle ordrer samme dag, hvis ordren er lagt i shoppen inden 12:00. I forbindelse med udsalg og ferieperioder, skal der påregnes længere leveringstid. Skulle en vare, mod forventning, ikke være på lager, vil du modtage besked på mail. Vi leverer alle forsendelser i Danmark med GLS.

Cookies er en lille tekstbesked, der gemmes i din internetbrowser, når du besøger et websted. Denne cookie giver Dresslab mulighed for at holde øje med hvor mange, der besøger vores hjemmesider. Cookien bliver udelukkende gemt lokalt på din computer, og data fra cookies kan ikke bruges til at indsamle personlige oplysninger. Den har udelukkende til formål at give Dresslab en statistik over hvilke sider, der bliver besøgt på vores hjemmesider.

Vi opfordrer dig til at acceptere de cookies, vores hjemmeside anvender, da de hjælper os til at forbedre brugeroplevelsen for dig og mange andre.

Hvis du ønsker adgang til de oplysninger, som er registreret om dig hos Dresslab, skal du rette henvendelse via vores hjemmeside dresslab.dk.

Leveringstid ved udsalg og i ferier

Normalt skal du påregne 1-3 dages levering (gælder på hverdage). I ferietid (juli) samt i udsalgsperioder kan der forekomme lidt længere leveringstid. Vi stræber dog i disse perioder efter, at levere inden for max. 4 hverdage.

Varer retur

Når du returnerer en vare til DressLab behandler vi din returnering hurtigst muligt. Du kan forvente pengene retur indenfor 7 hverdage (det afhænger af hvilken bank, du har og hvilket kort, du har betalt med). I ferieperioder og udsalgsperioder kan der gå lidt længere tid med din refundering.

Vær særligt opmærksom på, at der ved særlige kampagnetilbud med betingelser for rabatter på f.eks. specifikke ordresummer eller unikke produktkombinationer, skal ske en returnering af den originale ordre for en fuld en refundering. Hvis dette ikke er tilfældet vil kampagneproduktets/kampagneprodukternes oprindelige værdi fratrækkes den endelige refundering.

Returnering

Du har altid 14 dages returret fra den dag pakken var disponibel i din pakkeshop. Ønsker du at returnere en vare, skal du indenfor 14 dage efter dette tidspunkt returnere varen i ubrugt og intakt stand. Returvarer skal leveres på vores adresse i Silkeborg. 

Sender du din ordre tilbage efter returfristen på 14 dage er overskredet, kan vi ikke behandle din retur som modtaget rettidigt, og du skal derfor betale for at få sendt varen retur til dig igen, alternativt afhente den gratis i vores butik i Silkeborg.

Det er nemt at returnere til DressLab.

En returlabel er vedlagt i din pakke. Benytter du dig af denne fratrækker vi 39,- fra dit returbeløb. Ønsker du at ombytte en vare (du kan bytte gratis til anden størrelse, så koster returlabellen naturligvis ingenting at benytte).

Du skal returnere varen, som da du modtog den; i samme originale emballage og med alle mærker på varen. Det sikrer dig som kunde, at du altid modtager en vare, som er ubrugt.

Du kan ikke returnere brugte varer, eller varer der ikke er i samme stand, som ved leveringen.

Hvis vi modtager en vare retur, hvor mærker er taget af og/eller varen har været i brug kan vi ikke sælge den igen og varen har således ingen værdi. Det betyder, at du ikke får beløbet for varen retur.

Når du gør brug af fortrydelsesretten, skal du selv betale for fragten for at sende varen retur til Dresslab. Alle varer der returneres til DressLab skal være forsvarligt indpakket.

Hvis du fortryder dit køb og returnerer varen som da du modtog den, får du selvfølgelig beløbet for varen tilbage.

Tilbagebetaling sker til det til det samme kort, som blev anvendt ved købet af varen.

Gratis gave

Når du handler på vores webshop og modtager en gratis gave med din ordre, gælder følgende betingelser for returnering:

  1. Fuld retur: Hvis du ønsker at returnere hele din ordre og har modtaget en gratis gave som del af denne, skal gaven returneres sammen med de øvrige varer. Hvis gaven ikke returneres, vil værdien af gaven blive fratrukket fra det beløb, du får refunderet.

  2. Delvis retur: Hvis du vælger at returnere dele af din ordre, således at ordrens samlede beløb falder under beløbsgrænsen for modtagelse af den gratis gave (499 kr.), skal gaven ligeledes returneres. Hvis gaven ikke returneres, vil værdien heraf blive fratrukket fra dit returbeløb.

Gratis retur til butik

Du kan gratis returnere dine produkter i vores showroom i Silkeborg tirsdag-fredag ml. 12-17 og lørdag 10-14. Adressen er: Chr. 8’s vej 6A, 8600

Returadresse

Dresslab

Chr. 8’s vej 6A, 8600

8600 Silkeborg

Gratis ombytning ved webshop-ordrer (gælder ikke ordrer udenfor Danmark)

Har du købt en vare på DressLab.dk og ønsker at bytte en vare til en anden størrelse, skal du returnere varen og lave en ny ordre via webshoppen. Vi anbefaler, at du med det samme indgiver en ny ordre, for at sikre at den ønskede størrelse i mellemtiden ikke er blevet solgt.

Når vi modtager returvaren, overføres beløbet for fragten og varen til det kort du anvendte ved købet.

Denne fremgangsmåde sikrer, at den ønskede størrelse ikke i mellemtiden er udsolgt.

OBS: Gratis ombytning gælder udelukkende for ordre bestilt på webshoppen. Har du bestilt din ordre via Facebook Livestreaming, Facebook eller Instagram, gælder almene regler for retur. Se “returnering”.

Reklamation

Hvis din vare lider af en mangel, eller vi har leveret en forkert vare, bedes du kontakte vores kundeservice. Du har som forbruger pligt til at med det samme du modtager varen, at checke om den er fejlbehæftet. Er den det, skal du reklamere med det samme hvis der er synlige fejl eller mangler.

Det er selvfølgelig en betingelse, at reklamationen er berettiget og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af varen eller forkert håndtering, vask mv. Du skal kontakte kundeservice, inden du sender en vare retur som en reklamation. Du har en reklamationsret på 24 måneder.

Kundeservice kan kontaktes på tlf. +45 40 11 66 60 eller kontakt@dresslab.dk

Ved reklamation skal du altid oplyse dit ordrenr. samt fremsende billeder som dokumentation pr. mail. Varer der returneres på efterkrav eller sendes uden porto, nægtes modtaget af Dresslab. Vær opmærksom på, at reklamationer uden forudgående kontakt vil blive afvist. I tilfælde af en mangelfuld vare eller forkert vare, kan du vælge mellem følgende muligheder.

Returnere varen og få refunderet købsprisen og alle leveringsomkostninger, når vores kundeservice har behandlet returvareren

Returnere varen og modtage en tilsvarende vare, når vores kundeservice har behandlet returvaren, forudsat vi kan levere en tilsvarende vare

Beholde varen og anmode om en forholdsmæssig reduktion af købsprisen – kontakt kundeservice herom.

Udsalg

Der tages forbehold for udsolgte varer og størrelser i forbindelse med udsalg.

Under udsalg kan nogle varer og størrelser være udsolgte. Derfor kan du opleve, at din samlede ordre ikke kan leveres.

Bestiller du ad flere omgange, kan vi ikke love, at vi kan sende dine ordrer samlet – men vi gør et forsøg. Send os gerne en mail, hvis du på samme dag har lagt flere ordrer, det letter arbejdet med at parre ordrerne betydeligt.